دوره آموزش تخصصی نرم افزار catia با رائه ی مدرک بین المللی MPT از اتریش

 


زمان برگزاری دوره:

دوره آموزشی نرم افزار  catia  هر هفته توسط انجمن علمی مهندسی سیستم های انرژی بصورت گروهی، خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می گردد (جهت اطلاع از زمان دقیق برگزاری تماس بگیرید).

شیوه ی برگزاری دوره:

خصوصی

نیمه خصوصی (2-3 نفره)

گروهی (4-8 نفره)

تخفیف در نظر گرفته شده برای این دوره، 20 درصد برای اعضای انجمن علمی مهندسی سیستم های انرژی و 10 درصد برای دانشجویان عزیز می باشد.


سر فصل های دوره

  • Sketcher:

    در این محیط طرح دو بعدی اولیه هر مدلی زده می شود به نحوی که برای طراحی هر مدلی ابتدا باید وارد این محیط شد و نقشه دو بعدی مدل را ترسیم کرد.

    Part Design:

    این محیط شبیه به محیط های مدل سازی در سایر نرم افزار های طراحی مکانیکی می ماند و در آن کاربر با امکاناتی که این محیط در اختیارش گذاشته است به آسانی می تواند به سریعترین روش از یک قطعه طراحی شده، مدل سه بعدی تهیه نماید تا در محیط های دیگر از آن استفاده و یا آن را تجزیه و تحلیل نمود.

    Structure Design:

    محیط طراحی سازه یکی دیگر از محیط های جذاب و کاربردی این نرم افزار است. کاربر به آسانی و سرعت زیاد می تواند طرحهای سازه ای خود را در آن مدل کند. کاربر با انتخاب مقطع سازه خود از کاتالوگ مربوطه و انتخاب محل قرار گرفتن سازه، خیلی سریع و با دقت بالا طرح خود را مدل کند. این محیط اکثر مقاطع استاندارد را دارد.

    Parametric Modeling:

    فرمول نویسی ، جدول طراحی

    Drafting:

    تهیه نقشه دو بعدی

    weld design:

    جوشکاری

جهت ثبت نام و  کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 04134393403 و یا شماره موبایل ۰۹۱۴۱۰۰۸۵۰۷ تماس حاصل فرمایید

آدرس پست الکترونیکی: info@eses-iau.ir